ייעוץ מכירות לעסקים וחברות:

הן עסקים קטנים או גדולים המפעילים צוות מכירות והן יזמים פרטיים שרוצים לקדם ולמכור מוצר, נתקלים פעמים רבות במחסומים ובהאטה במכירת המוצר.

מצב זה יכל לקרות כבר בהתחלה או לאחר תקופה ארוכה שבה מבינים שמה שעבד בעבר כבר לא עובד היום.

יש שינוי בשוק, הצרכים השתנו, מתחרים התווספו, אנשי המכירות נחלשו ואנחנו חייבים למצא פתרונות, לבנות ולייעל במהירות את שיטת המכירה המתאימה.

הנסיון שלנו באלרו עם מאות עסקים וארגונים לימד אותנו שיש כל הזמן צורך לשנות שיטות וגישות מכירה, לאבחן מה לא עובד ולבנות מתודולוגיות חדשות.

יתרונות ייעוץ המכירות

  • נסיון מעשי של מאות חברות מוכרות לרשותך
  • אבחון מדוייק ע"י מומחים – אתה לא לבד
  • קיצור זמן – תהליך קצר מאוד ואפקטיבי
  • חיסכון כספי אדיר – דמיי לימוד עולים ביוקר
  • מתן האסטרטגייה ושיטת המכירה המתאימה ביותר

ייעוץ המכירות של אלרו נבנה כדי לתת מענה מהיר ויסודי לשאלות בנוגע לשיטה ולדרך בה תמכרו בצורה המוצלחת ביותר.

הנסיון הרב והעבודה האינטנסיבית עם עסקים מכל תחומי המשק יצר אצלנו את הנסיון בשילוב ידע מעשי באבחון, אפיון ונתינת הפתרון – מפת דרכים בצורת עשה/אל תעשה.

ייעוץ המכירות של אלרו גם מאבחן את הבעיות במדוייק וגם נותן את שיטת המכירות המתאימה למוצר, לעסק, לקהל היעד שלך, בשביל להשיג גידול במכירות.

אנו נאבחן יחד איתכם מה עובד ויותר חשוב מה איננו עובד, נזהה את המגמות בשוק , קהל היעד, מתחרים, סוגי ההתנגדויות, ניצור תסריט שיחה לכל מוצר ולקוח ונמליץ על אסטרטגיית המכירות המתאימה (זה יכול להיות גם מספר שיטות ואפיקי מכירה).

חיסכון של זמן וכסף רב:

במקום לחזור על הטעויות, ללמוד שוב בעלויות גבוהות מאוד ולהסתכן ביציבות העסק, אנו נקצר לכם את הטווח ונגיע במהירות וביסודיות ללנקודות התורפה ולפתרונות המכירה המתאימים ביותר לגידול במכירות.

מומחיות היא מפתח להצלחה, שפת-האם שלנו היא מכירות, תן לנו להגדיל לך מכירות!