אימון מנהלים חדשים:

נכנסת לתפקיד ניהולי ראשון? מזל טוב.

מחקרים מראים שזה השלב הקריטי בקידום הקריירה שלך.

להצלחה בתפקידי הניהול הראשונים תרומה מכרעת לביסוס מעמדו של המנהל המתחיל ויצירת אשרויות הקידום לתפקידים הבאים ולפיתוח קריירה משגשגת.

כמנהל חדש קיימים 3 אתגרים מרכזיים שאיתם אתה צריך להתמודד ולספק תוצאות בזמן קצר מאוד:

  1. מיומנויות ניהול אישיות – האתגר הראשון במעלה הוא להכיר בחולשות ובחוזקות שלך. זיהוי חסמים אישיים, עם איזה ארגז כלים אתה בא ומה צריך להשלים במהירות בהקשר של אסרטיביות, ביטחון עצמי, מיומנויות תקשורת, הנעה לפעולה, קבלת החלטות וניהול משא ומתן.
  1. ניהול הצוות שלך – אבחון והובלת הצוות ברמה האישית. בניית תוכנית, יעדים ומטרות לביצוע והוצאתה לפועל. הבנה במה אתה נמדד ומהם הפרמטרים להצלחה שלך ושל הצוות. בניית צוות ושיכפול הצלחות. התמודדות עם קונפליקטים ומשברים ועמידה בלחץ בין הכפופים לך, למנהל הבכיר שלך.
  1. שוק תחרותי (תחרות חיצונית ופנימית) – השוק כיום מאוד תחרותי, ברוב העסקים והארגונים קיימת גמישות מאוד נמוכה לטעויות (לעסקים קטנים הגמישות כמעט אינה קיימת כלל). הבנה עמוקה של השוק בו אתה נמצא על כל המורכבויות העסקיות (מוצר,שירות, שיווק ומכירה) הם מפתח לקבלת החלטות מוצלחות שלך כמנהל והצלחה בתפקיד.

תוכנית מנהלים חדשים של ALRO מתבססת על ידע מעשי של עשרות שנים בהובלת מנהלים, עסקים וארגונים מובילים במשק להצלחה מוכחת.

התוכנית תרמה לקידומם של מנהלים רבים וביססה את מעמדם בארגונים, יצרה להם הזדמנויות חדשות והביאה לידי מיצוי את הפוטנציאל האישי שלהם.

הליווי ניתן גם ליזמים מתחילים, בעלי עסקים עצמאים, פרילנסרים, עסקים קטנים ומנהלים בחברות במגוון ענפים.

אנו ב-ALRO  יודעים שלכל אדם יש דרך וצורת לימוד שונה, כדי להשיג תוצאות יוצאות דופן אנו מבצעים את תוכנית האימון הן בליווי קבוצתי והן בליווי אישי פרטני, כל מנהל והצורך שלו.