הדרכת מוקדי מכירות טלפוניים:

Go Call Center – תוכנית אימון וליווי מכירות ייחודית למוקדי מכירות טלפוניים.

מוקד מכירות טלפוני בין אם משמש כזרוע מכירות פנימית בארגון או חברה חיצונית שמוכרת מוצרים ושירותים במיקור חוץ. מוקד טלמרקטינג או מוקד טלמיטינג לתאום פגישות, מבצע שיחות יוצאות או נכנסות, מוקד שמטפל בלידים חמים או קרים, משתמש במאגר מידע יעודי או פנייה רנדומלית ועוד ועוד..

המטרה הינה אחת – למכור דרך הטלפון באחוזי סגירה גבוהים!

להגיע ליעד כזה ולהתמודד עם כל כך הרבה אתגרים, על המוקד לעבוד כמו נבחרת מגובשת ומשומנת. חדורה במוטיבציה, שנהנית למכור ומשתמשת בכלים מכירתיים אפקטיביים, ליווי ובקרה שיוצרים שינוי ותוצאות.

האם אתה מרגיש ש:

  • אחוז הסגירות של נציגי המוקד נמוכים וממשיכים לרדת?
  • שיטת הטיפול בהתנגדויות ישנה ולא חדשנית? צריך לרענן?
  • מרגיש שהלקוח מוביל את הנציג שלך ולא להיפך?
  • הנציגים חסרי ביטחון, חוששים להרים טלפון ללקוח? מצפים לתשובה שלילית?
  • לא יוצרים קונטאקט עם הלקוח? השיחה קצרה/ארוכה מדי ולא אפקטיבית?
  • מתמודד עם תחלופה גבוהה של נציגים במוקד?
  • יש ירידה במוטיבציה ושחיקה מהירה של צוות המוקד?
  • ניהול המוקד מתבצע בצורה של “כיבוי שריפות”?
  • תהליך המכירה לא עובד?

אנחנו ב ALRO הקמנו, הדרכנו וליווינו עשרות ארגונים שמערך המכירות שלהם מתבסס על מוקדי מכירות מצליחים.

שיטות העבודה שלנו מוכחות ויוצרות גידול מהיר במכירות, ניטרול חסמים אצל נציגי המוקד שמונעים מהם למכור היטב, העצמה של הצוות ולימוד שיטות מכירה חדשניות להשגת המטרה.

הכנה =>  פתיחה => יצירת קונטאקט  => מיקוד צורך/פתרון מוצר => סגירת עסקה טלפונית => שיכפול מומנט הצלחה

הסדנה מועברת בהתאמה מלאה לצרכים ולמוצר שלכם באופן פרטני – אנו נתמקד במוצר, קהל המטרה ותהליך המכירה הכולל להשיג גידול אמיתי במכירות.

אנחנו הופכים מוקדים לנבחרת מגובשת שנהנת להגיע לעבודה ומתחרה מי מוכר יותר.