הרצאת שירות לקוחות וחווית לקוח – שירות מוכר

 אנשים שונאים שמוכרים להם, אנשים אוהבים לקבל שירות “ -רוז’ה הינב”

זהו המוטו של ההרצאה, החוכמה היא ליצור מעורבות ואחריות של העובד כלפי הלקוח.

ההרצאה מעצימה את העובד בארגון וגורמת לו להגיש שירות מתוך עוצמה ומסירות.

“אם לא תתמסר, תתייסר” העובד לא יגיש שירות טוב אם הוא לא מתמסר. עובד שמרגיש טוב ברמה הפנימית מקרין זאת החוצה, בשביל להרגיש טוב צריך להתמסר.

ההרצאה מקדמת “שירות מוכר” , מביאה את העובד לקחת אחריות על עצמו, על השירות, הדימוי שלו ושל החברה.

ההרצאה נותנת כלים מעשיים, תובנות, מוטיבציה, השראה ושיטת עבודה מדוייקת למתן שירות לקוחות מצויין.

ההרצאה ניתנת בצורה חוויתית ודינאמית, שילוב של תירגול חי והומור, בהתאמה לשפת הארגון, למוצרים וקהל הלקוחות שאליהם אתם מכוונים.

נושאי ההרצאה

  • 7 המפתחות לשירות לקוחות מנצח
  • הקשבה פעילה ומיומנויות תקשורת
  • התפתחות משבר – מניעה וטיפול
  • זיהוי סוג לקוח והתאמת התקשורת השירותית המתאימה
  • חווית לקוח – עם איזו חוויה אני רוצה שהלקוח יצא מהעסק
  • תהליך ההשפעה במכירות
  • יצירת סטנדרט של שירות win/win
  • אם לא תתמסר תתייסר – האחריות והמוטיבציה שלי כנותן שירות
  • האם הלקוח תמיד צודק – כן/לא
  • שירות מיתוך עוצמה

הרצאה מומלצת לארגונים שרוצים לתת ידע וכלים ישומיים לעובדים ושחשוב להם להעצים את הצוות בארגון.