ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני מתוך פריזמת המכירות ושירות הלקוחות שם את העיקר על השולחן,

ביצוע תהליך ארגוני בעסק ובחברה שיתמוך באופן מלא בגידול במכירות! ( כל היתר זה בזבוז זמן ויצירת מלל מיותר)

כל עסק קיים על מנת לייצר רווח, הרווח מתבצע ע”י מכירת מוצר או שירות.

בשביל להגיע לנקודה המרגשת של למכור את המוצר שלך יש מחלקות רבות שעובדות בשביל שיהיה מה למכור. מחלקות כגון תכנון, ייצור, תפעול, שיווק, מכירות, שירות ועוד.

באופן טבעי כל מחלקה נוטה לייחס לעצמה את החשיבות הגבוהה ביותר ואת המאמץ וההקרבה הגדולים ביותר לטובת הארגון, כמו כל אדם “רק על עצמי לדבר ידעתי”.

התמונה הגדולה של כל הארגון – יצירת רווח, מתכנסת בד”כ לצרכים, לאינטרסים ולנוחות של כל מחלקה,

מנהלים רבים בשלבים הללו מרגישים שקיימת חוסר יעילות במערכת, תקשורת לקויה בין המחלקות, חיכוכים, מטרות ותוכנת הפעלה לא מוגדרות, חוסר בניהול ותעדוף, קיימות כפילויות וחוסר בהירות, אין הסכמה ואכיפה על נהלים (או אינפלציה בנהלים), גידול בטעויות, ביזבוז כסף, תיסכול, חוסר לקיחת אחריות, גידול בתלונות לקוחות, ירידה במכירות ואבדן לקוחות למתחרים.

אנו באלרו נכנסים לתמונה ודרך ייעוץ ארגוני ממוקד שיוצא מהפריזמה של מכירות והגדלת הרווח, מאבחנים, מייעצים ומלווים את כל מחלקות הארגון. המטרה המרכזית הינה איך כל המחלקות תורמות באופן אפקטיבי לגידול במכירות.

התהליך יחזק ויגבש את המבנה הארגוני שלכם, יצמצם חיכוכים ויגדיל את שביעות רצון ובטחון העובדים, ייצור בהירות, סדר, סטנדרטיזציה של נהלים, הגדרת מטרות, מתן סמכות ואחריות לכל נישה בארגון תוך רתימת כלל הכוחות בחברה לגידול במכירות וברווחיות.

עם נסיון מעשי רב כל כך בייעוץ ארגוני דרך פריזמת המכירות, המומחיות שלנו היא לפשט, “מה שלא יהיה פשוט, פשוט לא יהיה”

אנו באלרו מומחים ביצירת גידול במכירות שנשען על תוצאות בשטח.