ייעוץ שירות לקוחות וחווית לקוח לעסקים וארגונים

“שירות מוכר” הינו מזמן אחת הדרכים המרכזיות להגדיל מכירות, ליצור בידול ביחס למתחרים, והזדמנות לתת חווית לקוח משמעותית ודרך כך להגדיל נאמנות לקוח.

עסקים וחברות רבות נתקלות בלולאה של טיפול בדחוף ולא בשוטף. הן מרגישות שזה לא בשליטה שלהם ועסוקות לרוב בכיבוי שריפות. תיבת התלונות מתמלאת עד שכבר אנשים מפסיקים להתלונן ומצביעים ברגליים (אין גרוע יותר מלקוח שמתעלם).

חווית אכזבה של הלקוח הינה מסוכנת מאוד לחוסן הארגון, לעובדיו ולשיגשוגו.

ייעוץ “שירות הלקוחות” של אלרו לעסקים וחברות נותן מענה מהיר מאוד באבחון השירות וחווית הלקוח ובמתן פתרונות אפקטיביים מידיים.

יתרונות ייעוץ השירות של אלרו

  • טיפול מהיר במשברים בזמן אמת
  • נסיון מעשי של מאות חברות לרשותך
  • אבחון מדוייק ע”י מומחים – אתה לא לבד
  • קיצור זמן – תהליך קצר מאוד ואפקטיבי
  • חיסכון כספי אדיר – דמיי לימוד עולים ביוקר
  • מתן האסטרטגייה ושיטת השירות המתאימה ביותר

“אנשים שונאים שמוכרים להם, אנשים אוהבים לקבל שירות” רוז’ה הינב

שירות לקוחות וחווית לקוח שניתן כראוי, מעצים קודם כל את העובדים, יוצר מקום עבודה שכייף לבוא אליו ומקרין ללקוח כל פעם מחדש מדוע הוא, הלקוח שומר לנו אמונים.

אנחנו באלרו שחקני נשמה, שירות לקוחות מצריך נשמה והתמסרות, מה שאני מרגיש בפנים, זה מה שאני מקרין החוצה ללקוח.

אם לא תתמסר, תתייסר. היתר תירוצים!

בפגישת ייעוץ אחת אתה כבר תראה את השינוי!