סדנת שירות לקוחות וחווית לקוח – “שירות מוכר”

רוב החברות שאנו מאמנים ומלווים, כששואלים את העובדים מה מייחד את החברה שלכם? מיד עונים כולם – אנחנו נותנים שירות מצויין. המציאות כיום היא שדרישת הסף מכל חברה מובילה לתת שירות מצויין, זו דרישת מינימום וזו אינה דרישה שמבדלת.

האתגר הינו שחברות רבות לא עומדות בדרישת הסף של שירות מצויין, לאמיתו של דבר הם גם לא עומדים בסטנדרט של שירות תקין וזה משפיע מיד על החוסן הפנימי של הארגון, על התרבות האירגונית ועל שימור וגידול בלקוחות.

רוז’ה הינב מנכ”ל אלרו  טבע את המשפט  ” אנשים שונאים שמוכרים להם, אנשים אוהבים לקבל שירות “

וכשמקבלים שירות מצויין קל למכור לאנשים הרבה יותר (הלקוח כבר מוכר לעצמו את המוצרים שלכם..).

סדנת “שירות מוכר” יוצרת סטנדרטים של שירות מצויין, דואגת לחווית הלקוח, מעצימה את נותן השירות ותורמת דרך השירות לגידול במכירות ולשימור לקוחות.

“אני מאמין שמכירה הינה צורת השירות הגבוהה ביותר”
מחוייבים לשיא הבא של הספורטאים שלך!

סילבוס סדנת השירות:

  1. 7 המפתחות לשירות לקוחות מנצח
  2. הקשבה פעילה ומיומנויות תקשורת
  3. התפתחות משבר – מניעה וטיפול
  4. סוגי לקוחות – זיהוי סוג לקוח והתאמת התקשורת השירותית המתאימה
  5. חווית לקוח – מה החוויה שאיתה אני רוצה שהלקוח יצא – מיפוי והטמעה
  6. תהליך ההשפעה במכירות
  7. שאלון CS – customer service
  8. לקוח סמוי
  9. שרות טלפוני ושירות פרונטאלי
  10. תסריטי שיחה אפקטיביים
  11. יצירת סטנדרט של שירות win/win
  12. האחריות שלי כנותן שירות
  13. האם הלקוח תמיד צודק – כן/לא
  14. תהליך ההשפעה במכירות
  15. מוטיבציה לשרת
  16. זיהוי הזדמנויות – מכירה
  17. סימולציות case study –
  18. ליווי והטמעה בשטח