כל עוד אינכם עומדים בראשו של מוסד לא מטרות רווח, הרי שמטרתם היא למכור, וכמה שיותר. בעלי חברות ומנכ"לים מגדירים יעדי מכירות, מכשירים צוותי עובדים ומשווקים את מוצריהם בכל מדיה אפשרית. לעתים, גם לאחר השקעת מאמצים ומשאבים יקרים, נתוני המכירות אינם חופפים למטרות שהצבתם. איך ניתן להגדיל את המכירות בעסק, אם בכלל?

עוד הרבה לפני שמשיבים על השאלה איך להגדיל מכירות בעסק, צריך להבין מדוע העסק לא מוכר. מובן כי בכל חברה מתקיימים תנאים שונים, כך שהסיבה לנתונים בינוניים או לירידה במכירות, משתנה. עם זאת, אחד הגורמים המעכבים ביותר שמונעים מעסקים למכור הוא היעדר סנכרון בין שלוש מחלקות דומיננטיות בעסק. 

הקשר שבין שיתוף פעולה פנים ארגוני והגדלת מכירות

איך להגדיל מכירות בעסק? בין היתר, באמצעות סנכרון בין שלוש מחלקות:

  • מחלקת הייצור
  • מחלקת השיווק
  • מחלקת המכירות

בהמון ארגונים גדולים וחברות בוטיק קטנות יותר, כל מחלקה מתפקדת כמעין חברה קטנה – בעלת אג'נדות, מטרות ואסטרטגיות פעולה שונה. מנכ"לים ובעלי החברות, שוכחים כי מטרתה של כל אחת מהמחלקות זהה – למכור! המפתח להגדלת מכירות? עבודה משותפת המבוססת על סנכרון מלא בין המחלקות השונות.

האם הגדלת מכירות בעסק באמת אפשרית?

התשובה המון פעמים מפתיעה, אך היא חיובית. מוצר שנמכר בהצלחה בעבר, יכול להמשיך ולהימכר ולהגיע ללקוחות נוספים הנמנים בקהל היעד. מבלי לדעת מהו המוצר או השירות שאתם מציעים, סביר כי גם לכם ישנם מתחרים שאיתם אתם מתחרים על אותו הקהל. בכדי לנצח בעולם תחרותי היכרות עם חוקי המשחק איננה מספיקה, אלא שנדרשים גם קלפים מנצחים. לשמחתכם, יש ברשותכם 3 קלפים: מחלקות ייצור, שיווק ומכירה. המהלך לניצחון: עבודה משותפת המבוססת על אותן המטרות. 

אני רוז'ה הינב והצוות ב"אלרו", שמחים להציע לכם תכנית אימון מכירות. כעסק כלכלי אתם לא רק רוצים למכור, אלא בעיקר להרוויח. אנו מאמינים כי בכדי להגיע לפיצוח שיאפשר לכם למכור יותר, איחוד כוחות בין שלושת המחלקות הדומיננטיות, הכרחי. 

האם גם אתם צריכים אימון מכירות להגדלת המכירות?

הקניית כלים למכירות רלוונטית בכל מקרה – לכל איש מכירות ולכל ארגון בו ישנה מחלקת מכירות. עם זאת, ישנם מקרים "אקוטיים" יותר, המצריכים התערבות מקצועית-חיצונית. האם גם אתם מזהים את עצמכם באחת או יותר מהסיטואציות הבאות? במידה והתשובה חיובית, אימון, סדנה או הרצאה בנושא מכירות, יתאימו גם לכם:

  • המתחרים השיקו מוצר מתחרה המוצע לקהל היעד שלכם
  • נתוני המכירות משקפים בצורה חד משמעית: ישנה ירידה חדה במכירות
  • אתם מתקשים לשמר את ההון האנושי שלכם – צוות המכירות
  • ישנן פניות של לידים חמים, אך ישנו קושי לתרגם את הפניות למכירות
  • מחלקת המכירות עובדת כגוף נפרד, ללא תמיכה ותקשורת עם מחלקות אחרות

אז איך מוכרים יותר? לנו יש את התשובה! פנו אלינו עוד למידע נוסף אודות הרצאות והדרכות פורצות דרך – 072-3902332